Mi az az Access Consciousness®?

 

Írások az Access-ről és az eszközeiről

 

Kérted már, hogy legyen könnyű?

Hogyan tartsunk fenn egészséges párkapcsolatot, ha össze vagyunk zárva?

2020. 05. 15. | Tudatosság

Brandon Watt kapcsolati szakértő tanácsai, melyek jól jöhetnek bármikor, nem csak akkor, ha össze vagytok zárva…

Hogyan működhetnének a párok a karantén idején, hogy a kapcsolatuk ne sérüljön?
”Most, jobban mint bármikor, fontos, hogy spontán legyél. Felejtsd el a beütemezett randikat (nincs is nagyon más választásunk a jelenlegi körülmények között) és légy kreatív. Csinálj valami mást minden nap. Tudd, hogy mikor van neked vagy a partnerednek egyedüllétre szüksége és tartsd tiszteletben.”

Sok pár fullasztónak érzi a helyzetet. Hogyan tarthatnának egy kis szünetet mialatt össze vannak zárva?
”Teremtsd meg a saját tered és biztasd a partnered is ugyanerre. Lehet, hogy egy kicsit át kell rendezni az otthonod, hogy lehessen saját tered. Csinálj legalább egy olyan dolgot minden nap ami feltölt, bármi is legyen az.”

Mik lehetnek a legnagyobb problémák amikre jó, ha odafigyelnek a párok mialatt össze vannak zárva?
” Három dolog amire érdemes odafigyelni:
1. A partnered bírálata, vagy annak elvárása, hogy más legyen, mint aki; ez megsemmisíti a kapcsolatokat.
2. Vedd észre amikor az igazadat bizonygatod, vagy eldöntötted, hogy nincs igazad; ezek vitákhoz vezethetnek, illetve ‘nyerek vagy vesztek’ szituációkhoz.
3. Ha mindent ugyanúgy csinálsz. Könnyű annak a csapdájába esni, hogy mi működött a COVID előtt, s mivel most sok időt töltötök együtt ez csalódottsághoz, frusztrációhoz, unalomhoz vagy elégedetlenséghez vezethet.”

Hogyan tudják a párok elkerülni ezeket a problémákat, vagy kezelni őket ha felmerülnek?
1. ítélkezés: “Légy hálás. Nem tudsz egy időben hálás lenni és ítélkezni. Készíts listát, s minden nap írj fel legalább egy dolgot amiért hálás vagy a partnerednek és/vagy az együtt teremtett kapcsolatotoknak, s amikor probléma merül fel vedd elő a listád és emlékeztesd magad – ismerd meg igazán mi is az a hála.”

2. a szükség, hogy igazad legyen: “Igazad lehet, vagy lehetsz szabad. Melyiket választanád főleg most, az elzárás idején? Próbálj kérdéseket feltenni, mint: ‘ha nem kellene, hogy igazam legyen, mi más lenne lehetséges?’ S mi lenne, ha annyira sebezhető tudnál lenni magaddal szemben, hogy feladd azokat a helyeket ahol igazadnak kell lennie vagy nyerned kell, s így nem veszítenél?”

3. amikor mindent ugyanúgy csinálsz: “Sokan a múlt alapján teremtjük a kapcsolatunk jövőjét. Mi lenne, ha minden nap egy új kezdet lehetne? Kérdezd: mit tehetek másképp és mi más lehetek ma a kapcsolatommal? S mit választanék, ha teremteném a kapcsolatom?”

Könnyű a társunkat hibáztatni a konfliktusokért, de milyen szokásokat és viselkedést kellene figyelnünk magunkban, melyek konfliktusokat okozhatnak?

“Szereted a drámát? Ettől úgy érzed, hogy élsz? Hol használod a traumát és drámát arra, hogy szórakoztasd magad ezekben az időkben, amikor sok ember könnyen elkezd unatkozni? Amikor úgy érzed, hogy ideges, frusztrált vagy nyugtalan kezdesz lenni valami miatt, kérdezd meg: Ha ez nem lenne probléma, mi más lenne lehetséges?

Melyek a legfontosabb izolációs konfliktusmegoldási stratégiák?

Légy hálás – “Amikor hálás vagy, nagyon nehéz fenntartani a konfliktusokat. Írj egy listát 10 olyan dologról, amelyért hálás vagy, és nézz rá minden alkalommal, amikor konfliktusba kerülsz.”

Tegyél fel kérdéseket – valóban vágyakozol-e a kapcsolatra? – “Légy őszinte magaddal. Ha állandó konfliktusban találod magad, kérdezd meg: Valóban vágyom erre a kapcsolatra? Képzeld el, hogy van párkapcsolatod. Aztán gondolkozz el azon, hogy milyen lenne, ha nem lenne ez a kapcsolat, és nézz rá, mire vágysz igazán.”

Mit adtál fel? – “Mit adtál fel, ami örömet okozott neked? Futás, tánc, gitározás, bármi, ami feltöltött és örömet hozott. Mi van, ha az élet célja a szórakozás? Mi van, ha a móka a kapcsolat hiányzó összetevője?”

Eredeti cikk: itt olvasható

Ha szeretnél Te is változást, és hozzájárulás lehetek a választásodhoz:

Írj email-t vagy egyeztess Velem időpontot telefonon egy Bars® kezelésre!

Változtatnál az életeden? Tedd meg az első lépést!

Írj email-t vagy egyeztess Velem időpontot telefonon egy Bars® kezelésre!

Milyen elismerést nem adsz meg?

Volt egy heves vitánk a legjobb barátommal, Garyvel, az Access alapítójával. Mindkettőnket érdekelnek a lehetőségek, mindkettőnk kezében vannak Access eszközök, mindketten használjuk a kérdéseket, és mégis nekimentünk egymásnak. Egy halom olyan dolog jött fel, amik évek óta jelen voltak, amiket sosem oldottunk meg igazán, és nem is tudatosult bennünk, hogy ott vannak.

Én minden nap megkérdőjelezem az Access Consciousness®-t

Én minden nap megkérdőjelezem az Access Consciousnesst. Minden alkalommal, amikor használom az egyik eszközét, van egy hang a fejemben, ami azt mondja: „Ez túl könnyű, hogy igaz legyen.” Minden alkalommal, amikor a „szekta” szó felmerül, előfordul, hogy az egyik humorista barátom azzal csúfol, hogy „szektás lettem”, vagy amikor kijön egy cikk, ami biztosan álltja, hogy az Access egy szekta – én megkérdőjelezem.

Hogyan lépjünk ki a megfelelési kényszer csapdájából?

Életünk során számos alkalommal, számos embernek akarunk megfelelni, ami sokáig fel sem tűnik, nem tudatosul. Gyermekként hozzászoktunk, hogy különböző elvárások alapján teljesítsünk, akár otthon, akár az iskolában, ami később is megmarad, tanult programmá válik. A megfelelési kényszer már gyermekkorban megjelenhet a környezet hatására és az önbizalomhiány kialakulásának táptalaja.

Milyen hatása van a gyermekekre az Access Bars®-nak?

Dr. David Biddle Bars Facilitátor saját lányával folytatott beszélgetés alkalmával figyelt fel a spanyol iskolarendszerre nehezedő nagy számú iskolai bukdácsolás problémájára. „Hogyan segíthetünk ezeknek a gyerekeknek abban, hogy jobban tudjanak működni az iskolában? Felvetette, hogy Bars kezeléseket ajánl fel, amely javíthatja a gyerekek agyi működését és megkönnyítheti számukra a tanulást és a tanult információk megőrzését.

A tudatosság és ami mögötte van, avagy mi is az a tudatosság?

Napjainkban szinte mindenben létezik már tudatos. Tudatos táplálkozás, tudatos életmód, tudatos családtervezés, tudatos nevelés, tudatos vásárló, tudatos pénzügyek… Hosszú lenne a lista, ha mindent fel szeretnénk sorolni. Sokan gondolják, hogy ha ezek közül néhány dologban “tudatosak”, akkor már mindent megtettek. Közben mégis öntudatlanul élik az életüket.

Archívum

Kövessetek a Facebook-on is!

Facebook Pagelike Widget